when you call my name

tisdag tisdag tisdag, jahadå! 15-22 kör vi visst idag istället och jag ska sitta på utbildning de första timmarna. grymt skönt! ska lyssna på gardes ljuva dialekt (värmländska) och lära mig sälja mera eller bättre. detta eviga tjat om sälj, välkommen till kundtjänstvärlden!

blir ju skönt att komma hem runt halv 11 idag istället för runt halv 1, himla skillnad faktiskt. men min känsla är såhär: ge mig min lediga helg nuuuu! för helgen som kommer nu är ju faktikst min enda lediga helg i september och då får jag inte ens hela fredagkvällen ledig. så vill inte ens kalla de för helhelg (om jag nu inte fått ett positivt svar från calle idag på mailen).



näni, cykeln väntar!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: C

Bästis! Jag hoppas och håller tummarna skithårt för att du ska få sluta tidigt på fredag!! :)

2011-09-06 @ 14:49:44
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0