cheers to the freaking weekend

jag måste bara säga att jag längtar till helgen så imorgon 15.00 slår de om till underbar helg! då kommer bästa mamma och hämtar mig, gud vad jag ska krama om henne min fina fina mamma! vi ska åka till min kära syster och mysa och käka god mat, vilket fredagsmys! och jag ska busa massor med min favoritunge!

sen kommer lördag då har jag duktig som jag är tagit extrapass klockan 6.45, hah på en lördag. calle tyckte jag var knäpp :) men men vad gör de! sen ska jag kanske sola och sen chillachilla tills de blir kväll för då är det massa underbara människor och jag som ska festa hela natten lång och dansa loss på KARATEKLUBBEN! som jag längtat till premiären! åååh kommer bli asbra!

söndag = bakis och mysdag!

nä vad säger vi, sovdags va?

nattii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0