och ännu en till

precis hemkommen från jobb. idag tog vägen hem allt som allt med att ställa in cykel osv, alltså dörr till dörr en kvart. shit! jag måste ha cyklat som en galning. men så är det när man tycker det är lite läskigt! tur att man har cykel och låna så man slipper gå hem själv från bygget. tack mami!

kör iaf 00veckan från och  med idag fram till fredag. har ansökt om att få tidigarelägga mitt pass på fredag, håll tummarna med det! gör det endast för att få lite längre helg, gillar inte att precis hela fredagkvällen går bort om man slutar 00 och sen är ledig helgen. dumt! gillar icke korthelg!

men men, alla har väl en grym lördag hoppas jag? bara för att jag har tråkigt schema behöver ju inte andra ha det!

igår vad en bra ledig kväll med alexandra vi åt god fruksallad och lite chips. pratade om allt mellan himmel och jord, det behövde vi!

nu ska jag somna gott till min serie sen är det ut och springa när man vaknar, jahadå. ännu en icke bakis söndag. 2 i rad, mesta iår kan jag säga! men nästa söndag ska jag nog vara liiiite bakis. de är ju middag för carro nummer 2 då!


GODNATT MINA VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0