just chillin'

helgen är över och jag har klarat av en hel jobbhelg, nu är de över! måndag imorgon då kör vi 8-15.30 sen hoppas jag på en träffa med bästa papi som fyller år. jag, malin och liea ska väl förhoppningsvis få en liten träff med honom så man får krama om honom iaf! papi! kan man tänka sig att det är hela 3 år sedan samtalet om att du var sjukhuset kom, det var inte roligt! tiden går så sjukt fort, på gott och ont!

kul och börja tidigt för en gångs skull föresten, känns som de aldrig händer längre annars, bara massa kväll! men vad pengar jag får då. ser faktiskt lite fram mot när jag får lön i oktober, kvällspass + 3 helger borde ju ge lite?!


nä ett bad och sen ska jag nog mysa lite vid tvn.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0