jobbhelg såklart

fredag idag hörrni! woooh eller jaa inte så mycket wooh egentligen jobbar ju hela helgen. men det känns helt okej ändå. slutar 22 idag då ska jag hem och käka massa chips och se på någon asbra film. fredagsmys! så då kommer jag vara redo för massa jobb på lördagen.

så denna helg händer nog inte mycket alls, ser fram emot en ledig tisdag och då ska de städas och tvättas! seeeen får de mer än gärna bli fredag då det är lön, jag är ledig, jag ska storhandla, bästa bella kommer hem (!!), det blir fest med alla mina underbara vänner och vi ska dansa loss på hugo. om jag är taggad till nästa fredag!


nej nu är de dags att göra sig iordning, ta en sväng till ica och sen iväg till jobbet!

tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0