I'm still alive but I'm barely breathing

idag har varit den värsta dagen i hela mitt liv, jag har aldrig känt mig så rädd, så hjälplös, så oviss, så liten. hade inte mamma varit med mig hade jag inte klarat av det här. vad fan hade jag gjort om jag varit själv där? jag hade inte klarat det. mamma, jag älskar dig och du är bäst i hela världen! ♥

hade ingen energi till jobb så jag och mamma åkte och pratade med moster som fick förklara lite. efter de blev det att kramas med pappa och en fika och sen en sväng hem till malin där jag fick gosa med bästa liea. dagen avslutades med kramar från min bästa vän.

all denna kärlek behövde jag idag och egentligen tusen mer för nu är jag här, ensam hemma och känner mig så himla nere när jag blir själv och får tänka.

jag är rädd och jag vill bara att den ska försvinna nu nu nu. var inte kvar om ett halvår och bli för fan inte större!

hjälp, jag är rädd samtidigt som jag är så himla glad. just nu är mina tårar både av glädje och rädsla, förhoppningsvis är dom mest av glädje. jag tror chocken sitter i än. tar nog någon dag innan den släpper. är glad att jag är ledig imorgon.


ni behöver inte förstå detta förstå bara att jag mår bra och att jag vill fortsätta göra det.

Kommentarer
Postat av: lisa.

jag har en gissning om vad det handlar om och jag vill bara säga såhär : <3!!!

2011-09-13 @ 21:50:05
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: Alexandra

<3

2011-09-14 @ 17:42:10
URL: http://sannaedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0