vardagsmat

har inte allt för mycket jobbmotivation just nu, mycket press hela tiden känner jag. men jag kämpar på och är glad att jag har bästa kollegorna som gör mina dagar glada!

just nu försöker jag komma på något gott att äta. har noll insperation på mat just nu så vill bara att någon ska ge mig veckolista på allt jag ska laga! jag tar vad som helst! leva på mackor är inte så roligt i längden. men imorgon ska jag äta massa gott för då fyller världens bästa mamma år och då blir det myyyys!

imorgon är jag ledig föresten himla skönt! och ni, håll utkik för ikväll hoppas jag det kommer ett inlägg som endast kommer vara i stora bokstäver!!!!!!


och såhär ser jag faktiskt ut idag med min avklippta jacka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0