silvia


precis hemkommen från en mysstund på brödernas med Alexandra :) bra söndagsnöje tycker jag! blev även att köpa nya träningstights på stan eftersom stadium outlet inte hade några bra, så nu vill jag träna och inviga mina fina :)

glömde föresten berätta om igår först på morgon så åt pappa och jag frukost tillsammans, lite sliten var han ju såklart. men det vara bara och piggna till eftersom han skulle ha en trevlig kväll med bandet på lördagskvällen. men det bästa då, när jag kommer hem så har han diskat och gjort fint i köket, hur sööt?!? min fina pappa! ♥

igår blev riktigt trevligt. först taco hemma hos Anne som sagt, efter ett tag joinade Alex också man kan ju bara undra vad han tycker om oss två, haha! sen gick vi till Niklas och hade roligt, trevligt folk och lite allsång. hamnade en sväng på babyl där vi åt gratis pommestallrik! sen hem till min underbara säng!

dom var så söta när dom satt och spelade och sjöng!

helt okej coolt par, eller?!

så ingen bakfylla idag för drack inte så mycket och snart ska jag iväg igen!


hoppas ni haft lika bra helg som mig :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Ascoolt par! Fin bild med men tjejen ser lite ut som en fågel.

2011-10-30 @ 18:41:13
Postat av: Annie

Hahahah såg han i bakgrunden nu, fan va skön!

2011-10-30 @ 18:42:36
Postat av: Emelie

hallojs:) ja jag har fått en lägenhet på nygatan. måste bara skriva kontrakt och inspektera den först, ja kolla så att inget är jättefel med andra ord. men det får de inte va för då är jag hemlös ;P mamma har sett på den innan så jag litar på henne. hehe. men snart måste vi ses vettu ;) jag flyttar runt jul så efter det nån gång. hade varit så kul!

2011-10-30 @ 22:14:13
URL: http://andasirymden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0