har inget att lämna tillbaks, inte en endaste vas

har haft världens myshelg trots jobb, men det är ju bara plus att tjäna pengar en helg som denna!

idag är vi inne på fjärde dagen i rad med huvudvärk/migrän, åååh! orkar inte! jag hade sån tur igår att jag hade någon som tog hand om stackars mig. fick mat och lite nackmassage sen sov jag en stund, kändes lite bättre så vi kikade på film men det kom tillbaka. blää! dumma huuvd, gillar dig inte så värst mycket just nu.. mamma vill att jag ska boka tid hos doktorn för min migrän men ni känner ju mig tar ju aldrig tag i såntdär. har ju bara lidit av det hela mitt liv!
bokade ju inte tid för knölen förrän pappa sa åt mig på skarpen och tjatade.. stackars dom som måste tjata på mig så mycket innan jag tar tag i något.

nu ska jag strax krypa under mitt sköna täcke. imorgon kör vi självklart jobb, ledig tisdag! obs, måste boka tvätttid!


hoppas ni haft en asbra helg ni också!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0