fredag fredag fredag

fredag idag då, himla skönt! kör ett 5½ timmars pass idag. helt okej! och seeeeen så drar jag vidare till världens bästa Lina Sandberg för en mysig födelsedagsmiddag :) ska bli himla mysigt ska ni veta! jag och mina fina tjejer!

denna helg innebär även jobb och det känns bra. det blir äntligen en lugn helg utan alkohol och fest och det blir istället jobb och mys. känns bra för mig och min lilla kropp :)

igår var också en myskväll, gick hem till Carolin och käkade massa PC! himla gott vare.

så denna vecka har varit massa mys och jag tycker vi fortsätter så!

ha en fin fredag nu hörri och ni som är ledig, fan så härligt :)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0