dansa är kul men jag föredrar o supa

precis duschat av mig! idag gick extrapasset fort, hade aslång kö så dom var nog glada att jag och anne var där och chattade. vi är så fett bra!
efter jobbet drog vi till stadium outlet och kollade lite, hade hoppas på att fynda snygga träningstights men icke då. däremot så hittade jag en vääääskaaaa!! wooho, så nu är jag och anne rustade med ryggsäckar tills Thailand :) vilket kap vi gjorde måste jag säga!

här har vi min ryggsäck i stora påsen:


nu ska jag skynda mig och bli klart för att springa bort till anniebannie och käka tacos och ta ett glas! sen drar vi bort till niklas på födelsedagsfest, han ska få en awesome present! så det ska bli trevligt :) ingen utgång idag möjligtvis en sväng till VB men inte mer :)


så hörrni ryggsäck, check på den!
ha en awesome kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0