as your shadow crosses mine, what it takes to come alive

godkväll! trött tjej här!
kom hem efter jobbet, hann vila en kort stund sen var det vara att dra till gymmet och pumpa järnet på bodypumpen, woohoo! riktigt jobbigt och härligt! men nu blir det ingen BP förrän nästa lördag och jag kan säga att dit längtar jag massor för då är det massa roligt som händer!!

imorgon är det ju fredag så himla bra! pappsen kommer och sover över då, han ska ha afterwork med jobbet och för att slippa fixa skjuss hem till gladhem så tar pappa min soffa! helt okej, längesen jag träffade gubben nu! ska bli skönt att krama om honom! :)


nu ska jag fixa något och äta och sen krypa ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0