my day off

vilken bra dag! behövde inte ställa klockan så vaknade av mig själv klockan 11, det var underbart skönt kan jag säga. man behöver det ibland!

sen mötte jag upp Jesscia, vi har gått och kika runt på stan och haft det jättemysigt. skulle endast köpa födelsedagspresent till Alexandra som jag hittade ;) men självklart blev det mer?! så nu är jag ett par byxor och en tröja rikare. är så himla nöjd! icke bra för kontot men vad fasen, något är jag ju värd att få köpa!

sen käkade vi på chicken och snackade skit, har haft en verkligen supermysig dag. snart igen blir de av hoppas jag! ♥

'

älskar den blåa färgen!

en annan bra sak var att 3 kontantkort kom hem till mig idag, så bra inför thailand! det är bra att jobba på en mobilföretag ibland så är det lätt att få tag på detta. dom är förladdade med 30 kronor och kommer användas i thai, fler ska jag ha!

nu ska jag iväg och spinna järnet!! tja!

Kommentarer
Postat av: C

Du är jääävligt värd att få shoppa lite, så mkt som du jobbar! :)



PUSS påre!

2011-11-15 @ 18:30:19
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0