mordbrand, någon?

glömde ju berätta det viktigaste som jag ville dela med mig av! igår alltså i torsdags så gick brandlarmet hos oss på jobbet och jag hann sluta innan vi fick gå in så tur att jag hade med mig sakerna ut! på morgonen när man kommer till jobbet får man veta att det var ett försök till mordbrand som detta klassades som, jaa men visst känns det underbart att arbeta med en sådan människa? absolut! nää det är sjukt...
som tur var så tog sig elden aldrig. om detta nu var ett bus eller var det var de vet vi inte men den som gjorde det måste ju ha något allvarligt fel, seriöst. idioter finns överallt.

och med detta säger jag godnatt. imorgon är det boda borg med kollegor som jag är säker på inte försöker bränna upp oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0