godnatt

ikea gick bra, fick med lite smått och gått fint :) så nu är jag nöjd tjej! kom precis hem från jobbet och känner mig väldigt trött så ska nog krypa ner. har varit en lång dag. imorgon ska jag ha tvättstugan samt handla födelsedagspresent till min favorittjej som blir 3 år på lördag, mosters bebis börjar bli riktigt stor!

samtidigt som det går hur bra som helst att bo själv och jag verkligen trivs med det så skulle det ändå ibland vara trevligt att komma hem till någon när man slutar såhär sent och inte till en tom lägenhet som inte undrar ett dugg om det gått bra idag. nä, men i framtiden så. idag kör jag solo, har ju ändå gått över 1 år nu sen jag gick från sambo till ensam. dock känns det mycket längre.

men nu ska jag inte filosofera om det, godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0