dansa d d d d ddansa

två bilder från innan vi gick ut, förfestade hemma hos mig där det sjöngs rätt högt till moulin rouge, markus och allt möjligt. väldigt vackert! stackars mina grannar :)

på vägen till karateklubben så gjorde vi lite inbrott, helt okej! fanns inte så roliga saker i containern så vi vandrade vidare.
hade fett roligt på karateklubben, anne hade en snygg mexicanahatt som jag inte var överförtjust i då den slog mig ett antal gånger när hon rörde på sitt lilla huvud. träffade massa roliga människor, dansade sönder och hoppade tills mina fötter värkte lite för mycket, anne provade pissoaren som kanske inte var det smartaste, lekte med massa glowsticks som dom slängde ut på dansgolvet. det blev visst en mintushot också som gjorde sitt.
jag hade verkligen underbart roligt och är nöjd med kvällen!
när jag gick hem så gick jag nog saktare än en snigel, hemskt så ont det gjorde i fötterna.
käkade pizza, chips, såg en dålig serie på tv och somnade gott!


Kommentarer
Postat av: Anne

Gu va jag är äcklig, va skulle jag i pissoaren o göra?! Men sjukt kul hade vi!!!

2011-11-06 @ 22:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0