we're only young and naive

efter jobbet var jag trött, så jag sov lite. helt okej! efter det var de promenaddags med alexandra. vi gick strömmen. det var skönt, behöver alltid röra lite på mig när jag sovit sådär mitt på dagen.

en annan bra grej är att jag lagat ordentlig mat idag!! jag vet inte sist jag gjorde de?! Har slängt ihop makaroner och stekt falukorv nåndag men annars har det varit macka och macka. Gillar inte när jag kommer ur fas och slarvas, mat är viktigt OCH gott! idag gjorde jag köttfärs med en asgod creme fraiche med smak av parmesan och vitlök (prova!!) och så spagetti till de. mums! så nu är magen glad!

hade en asbra helg också! har hunnit med fotboll, se på uppträdande, fylla, dans, filmhäng osv. bra skit!

nu ska jag somna till bb så kör vi imorgon igen!

natti!

Kommentarer
Postat av: Cicci

sv. Hahah var det du som var på chatten alltså?! :D roligt!! Dani skrev också tror jag :P

2011-05-17 @ 14:01:53
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0