om jag är säker på mig själv men aldrig är för självgod.

nöjd, nöjd är vad jag är. nöjd och glad. jag har haft en så himla bra helg! idag har jag varit lycklig hela dagen och bara njutit! ni får en lite resumé.

fredagen vet in ju redan, mys hos pappa med taco och bebislammisar som var hur goa som helst, somnade gott skapligt och gick upp vid 9 igen då det var dags för betesutsläppet med mamma, syster och skruttungen. De var mys och se hur glada kossorna blev och Liea tyckte också det var skoj, spelade in en live movie som jag lovat!



efter kossorna åkte vi alla hem till papi och fikade och snackade skit, gillar när man gör saker med familjen och jag får busa med lieabus.



sen var det stressstressanne the man skulle komma redan halv 5, så de var bara och skynda sig. vi handlade massa god mat och åkte hem till niklas där de blev både förrätt och huvudrätt, efterrätten glömdes bort. Vi körde förfest med stepbrothers, chill och bra musik. Sen drog vi vidare till världens bar och tog en drink och efter det vare puls som gällde där de var dans på dans! sen blev de visst efterfest här hemma? haha! har en kall äcklig pizza jag måste kasta i kylskåpet! en bra natt men faan vad de var varmt i lägenheten imorse.

idag blev de kebabtallrik och bakishäng i parken i flera timmar med anne, anton, tuling och robin. dom ville spela minigolf men anne vägrade så vi åkte till söderköping och chillade vid vattnet där, har varit så himla underbart väder idag! efter de hade inte anton och tuling tid med oss mer så jag, anne the man och robin drog och köpte pizza och svullade här hemma och degade i soffan. 2 mot 1 på bb men jag fick ha på det ändå trots massa gnäll, nu har dom åkt hem eftersom båda skulle upp tidigt men dom missade det bästa på bb, PETER fick vara kvaar!! ännu lyckligare blev jag då!! bästa och katerina åkte äntligen hem..










nu ska jag lägga mig i sängen och somna till något bra, börjar 15.45 imorgon. skönt!
hoppas ni haft en lika bra helt som mig för jag är så jävla nöjd!

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0