crystalised

trött är bara förnamnet vad jag är. efter väldigtväldigt lite sömn inatt och jobb 13.30-22 så vill jag bara decka!

igår var jag först med bästa alexandra, bengan, erik och fia och gick på stan och käkade på paus sen drog vi till mediamarkt och kollade på grejer. mellan de hann jag med ett stopp hos bästis som fick en försenad födelsedagspresent, kul att du blev så glad fina!
sen vare hem och träffa anne my man vi segade och degade och drack cider. tillslut gjorde vi oss klara och började festen, vid halv 11 någongång kom 5 grabbar och besökte hemmet. vi fortsatte en stund till tills vi gick vidare till munken och drack en drink och snackade skit.
klockan blev 1 och dom stängde så vi drog till VK och tog en cider och dansade järnet! Fick rädda tomas får hans nya pojkvän några gånger som för övrigt vad på de mesta! (läskig gubbe). bra drag på dansgolvet och träffade trevligt folk också. Blev mer alkohol en vad jag hade tänkt en fredag som denna :P
sebbes kalsonger blir förstörda av hans fina vänner!

på vägen hem blev de först donken sen gick vi förbi en cirkus där åke hittade en snygg toalettskylt som han ville ta med sig! hah och de bästa är att han trodde han träffade cirkusdirektören som sa att han fick välja vilket djur han skulle få klappa när de bara var några som var påväg hem från krogen! hah han trodde de ju idag med :P
åke och anne med toalettskylten

natten slutade med att vi var 5 pers som delade på min 120säng. som tur är minskade antalet så vid 7 var vi bara 2 kvar i sängen. 2 låg på golvet och 1 i soffan. haha! helt okej men oj så trött jag varit!

hade några festförslag ikväll men idag måste jag lyssna på kroppen, skulle decka efter en halv cider! jag har festat 4 gånger på 1 vecka nu sååååå aa nä. Nu blir de chips, dip och film! Strax kommer anne från jobbet och joinar decket, hon skulle ju bli så emmig om hon inte fick umgås med mig, hah!

godnatt mina fina, hoppas ni har en jätterolig lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0