kärlek

just nu känner jag för att skicka lite kärlek till alla mina vänner och familj, jag älskar er och jag är så glad att jag har er för ni är bäst i hela världen, kunde inte ha det bättre! finisar allihopa! och de här SKA bli en asbra sommar. de är min första sommar ensam på länge kan man säga, i juni förra året gjorde ju jag och H slut men bodde fortfarande ihop och nää de var ju inte riktigt bästa sommaren med den situationen, även om de hände massa skoj ändå!

det är inte lätt när de är svårt som man brukar säga och de var inte de lättaste jag varit med om även om de finns annat i livet som varit svårare.

Såg till exempel att om 1 vecka är det även ett år sen Niktia somnade in. Min fina, du är så himla saknad! Det går inte en dag utan att jag önskar att vi kunde busa och mysa ihop!
Och nästa fredag är det 2 år sedan Signe gick bort också. Maj var visst en månad att somna in i..
Kärlek till er båda <3


MEN jag känner på mig att de här blir bra, har massa och se fram emot känns de som och jag blir glad när jag tänker på det :)

ensam är stark även om de var svårt och tro för ett år sen!






Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är så himla bra min Emmaslemma! Kärlek till dig om nån <3

En vända runt strömmen imorn är jag lätt fett på! :D

2011-05-18 @ 18:58:22
URL: http://sannaedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0