ny vecka nya möjligheter

godmorgon hörrni! frukostdags och sedan träning på g. men först lite bilder på helgen :)

fredagen var de mintu med axwell och annie som gällde och sedan var vi på VB med massa kollegor och hade avskedsfest för agge! rolig kväll!
och så hoppar vi direkt till söndagen eftersom jag inte tog några bilder från i lördags men de var en rolig kväll med husfest och utgång!
i söndags åkte vi till alexandras mamma där vi fick asgod mat!! sen solades det lite och sedan blev de söderköping för glass på smultronstället och lite fotboll (jag vilade ögonen då).
mums!
läskig tjej bella fick!
jag älskar bakishäng, alltså att man istället för att ligga i sängen hela dagen och dega gör man massa skoj! jag blir så lycklig då och i sommar blir de massa bakishäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0