i just came to say hello

skrämde livet ur min lilla papi idag tror jag :) stog och väntade på bussen och de var rusningstrafik som vanligt vid 4. och de är alltid kö vid busshållplatsen då de är precis vid en rondell. Så såg jag världens bästa pappa åka förbi och stanna i kön, tänkte snabbt ringa men tänkte att då hinner de blir försent (plus att han pratade i telefonen) så jag gick fram till bilen och hoppade in, haha stackars pappa blev helt chockad att någon öppnade dörren. så dum jag är, men varje tillfälle man får att träffa pappa är bara att ta :P och så fick jag ju skjuss hem också! snällast är han!

så de kändes bra att få en kort stund med honom. nu har jag lagt i tvätt i tvättmaskinerna och ätit en macka så nu ska jag byta om och göra mig redo för spinning, taggad är jag! igår låg jag på latsidan. inte okej. så ska spinna extra fort idag så jag får träningsvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0