i got a secret that i wanna show you

har haft en jättebra lördag. vaknar pigg och rastlös, käkar frukost och ger mig ut i solen och går i vrinnervi. var ute i nästan 2 timmar. jätteskönt! solen sken, fåglarna kvittrade och de var bara så härligt! fortsatte med städ och sånt trevligt. eftermiddagen avslutades med en dejt med min alleballe. vi käkade på fräcka och snackade skit. mysiigt!

nu är jag lite seg. har varit en konstig? vecka. jag vet inte. tankar hit och dit och överallt. yes jag tänker för mycket. de var ju de jag inte skulle göra? kör bara..

nä nu släpper vi de. om en stund ska jag träffa carolin, vi ska bara slappa och käka grönsaker, chips och dip! mums! får hoppas hon vilat klart snart.



en vit helg för en gångs skull. dom är alldeles för sällan. men vad ska man göra istället? jag vet inte och jag har ju alltid väldigt skoj när jag går ut och jag gillar roliga helger! men jag nöjer mig faktiskt med att umgås med underbara vänner utan alkohol. känns bra, för dom är bra. för nästa helg ska jag bli full igen!


fullisar förra helgen!

Kommentarer
Postat av: C

Sv: TACK! DUURÅÅH! :D



snygg bild på oss! fullisar! Fanns det fler roliga på kameran från den galna kvällen!? :D lööv

2011-03-20 @ 13:22:55
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0