feberyra

nu har jag druckit hundra koppar te säkert, allt för att halsen ska må bra. SKA gå till jobbet imorgon. vill inte missa mer pengar.. ska snart ta en dusch och sen göra kväll, ska bara se bb och sen sova.

men anledningen till att jag skriver nu är för jag tänkte berätta om min natt, har inte sovit bra på några nätter pga min hals. inatt var likadant men jag tror jag hade feberyra eller något liknande.

vaknade iaf till och kollar på klockan de står 02.40 och jag får panik för i mitt huvud är de bara en halvtimma kvar tills jag ska gå till bussen (jag går 7.10 till bussen) vilket innebär att jag har försovit mig rejält och har världens panik.
springer upp och gör de jag brukar göra gå på toa, ta på mig kläder osv. jag sköljer ansiktet så jag ska bli pigg eftersom jag inte hinner duscha för att jag är så sen. när jag ska gå och äta frukost kollar jag till klockan för att se så att jag hinner äta lite och möjligtvis sminka mig. då är klockan cirka 2.50 och då slår de mig. klockan är ju bara 3 på natten?!? min buss går inte förän om flera timmar. ååååhhhh... allt i onödan, jag fattar inte hur jag kunde få de till att klockan nästan var 7?


haha ajja så kan de gå, hoppas jag inte gör om de, vill ju inte gå upp i onödan :)

dusch på den va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0