boom boom boooom

alltså, någon som såg bb ikväll? rozas utbrott? ärligt talat. haha visste inte om jag skulle skratta eller gråta. vilket psykbryt! stackars rodney som redan har brutet revben.. haha aaae alltså hon och vanessa är ju iaf nominerade, får se vem som får åka hem på söndag!

nu är de iaf helg för mig. wohoo! tog mina 2 första samtal på TN idag, kändes bra! fick två relativt enkla samtal och hade en tjej som hjälpte mig med de jag behövde. kändes bra och de är bra. skönt att få ta lite samtal efter 2 med bara utbildning. blir lite samtal nästa vecka med.

nu tror jag de blir en film och sen suuuva. imorgon är de stan som gäller på dagen och på kvällen är de fest med fina vänner! då ska jag vara såhär party:



GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0