kom & var min vän för en sekund när kvällens första frusna stjärnor vaknar

mysdag! först lite jobb till halv 3 som gick bra, var rätt så lugnt för en gångs skull! kommer knappt ihåg när de var såhär lugnt sist.
Sen var de hem till solen och gräsmattan och steka! efter en stund kom min fina carolin, vi körde mys på gräsmattan i flera timmar och bara pratade om allt och åt gott. så himla mys bra! saknar ju min bästa när vi inte ses så ofta som vi brukar och nu kommer vi inte ses förrän nästa vecka! du FÅR inte hitta någon annan?!? nääääääää :) <3



nu är det sängen som gäller för ytterligare ett 6.45 pass.

snart är jag i olsoooooo!!!

godnatt!

Kommentarer
Postat av: C

HJÄRTAT! Jag kommer aldrig hitta någon annan! Bästa bästis, så himla fin du är!



Snart ska vi hänga, mysa, prata skit och kramas VARJE dag! <3 LOOVE

2011-06-28 @ 22:53:26
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0