hur kan man tacka nej, jag har saknat dig ibland

men myskväll igen juuu! som jag gillar fina soldagar med massa mys!
efter jobbet åkte jag ut till världens bästa pappa och fick god tacos och till efterrätt blev de jordgubbar och glass, muuums!! jag solade lite och somnade till i solstolen och vaknade lite halv förvirrad men de var skönt.


solade lite i hagen också!

och seeeeeeeen gick vi till fårhagen så jag myste med fårisarna, dom är så himla mysiga och gosiga! vill bara krypa in i deras päls! och seeeeen efter deeeeee så gick vi till dammen där det var massa bebis änder, gud så söta!! om dom hade varit lite tamare hade jag plockat upp dom och gosat massor, men dom var lite rädda så de fick räcka med att dom åt bröd från min hand :) gud vad jag älskar landet! bort från storstaden och bara njuta om det som finns där ute.







mysiga djur!


nu är jag hemma igen och nu ska jag gosa ner mig i soffan och bara slappna av.

hoppas ni mår bra mina fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0