don't wanna go home

idag var det äntligen dags för månadens storhandling. tror aldrig mitt kylskåp ekat så mycket som de senaste dagarna. stackars min lilla mage men idag får den bli mätt på lax, sås och sallad :) mums vad jag längtar!
har även hunnit med jobb, skulle gärna jobbat över om jag inte hade bokat in storhandlingen så vi får se om de blir så imorgon istället. pengarpengar vill jag ha!

i helgen var ju de midsommar och jag drog till smögen, måste säga att jag haft riktigt roligt och de har verkligen varit en annorlunda upplevelse. sova i tält gick bra, hade mysig filt och täcke! det blev massa alkohol och träffade alla möjliga människor där. haha finns verkligen folk till allt!

väldigt fräscht på campingen jao!



träffade världens skönaste chrillemört!



de kommer mera!!


på söndagen blev de minigolf i söderköping och jag kom självklart sist trots mest spikar eller vad det heter. efter de blev de middag på å-caffeét. om de var gott! vitlöksbröd och planka kan inte vara annat än gott.
sen kom anne till mig och sussade över så vi kunde åka bil ihop klockan 6.30 på morgonen till jobbet. älska och börja 6.45!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0