titta på mig när jag dansar

Då var man tillbaka på jobbet igen efter en helt jävla underbar semester. Jag är verkligen så himla nöjd. Har hunnit med nästan allt jag vill göra och bara haft de så himla bra. Spenderat alldeles för mycket pengar på det jag velat för i år så fick jag det, för de var jag så himla mycket värd! Den gick fort men jag hade himla kul!

Men nu är de back to reality med jobb och träning. Kommer självklart göra massa skoj fortfarande men nu ska jag jobba hårt och tjäna massa pengar som ska gå till thai och ska även komma in i min gamla träning igen. Började ju sådär med tanke på att halva min hals är uppsvullen och gör jätteont (mami klämde på halsen idag och tyckte inte de verkade bra alls) så blev ingen afro som var tanken först, men en promenad runt stömmen och sen löpte jag den långa vägen från Anne hem till mig. Bättre än inget! Så nu är jag trött tjej och ska väl snart krypa ner.

Börjar med en slapp vecka för jag är ledig imorgon. Himla skönt! Tjänar ju massa extra pengar den här veckan då jag förlängt alla pass så tycker de är helt okej att jag är ledig imorgon!

Och nu är räkningarna betalda och storhanligen är gjord, så nu är de endast nöje och sparande kvar!


Ta hand om er finisar!

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0