lycka till! nu är det skymning här i Oslo, vi ska ut å göra byn


bellas snygga tattoooo!









någon som är lite full kanske?















sötnos!

fullis!





bakisbella!

bakiskäk!

bella ville prova att locka mitt hår och självklart fick hon de. men måste säga att de var sjukt ovant!!



torbjörn hittade fransmannen!



happy meal!

sööötgötaaa!







druuuuuuuugsss!

jag fick lutande tornet i pisa.




HAHAHAH!! en av toabilderna som vi absolut inte kommer ihåg! vilken fylla! skyller på melonasshotsen!

Fredag: Lagom och asbra fylla!
Lördag: Alldeles för full men asbra ändå!




avslutar med en bild på mina fina arm. Varför slutar alltid mina osloresor med att någon skriver på min arm? förra gången fick jag ett nummer och denna gång blev det ett namn. tack!


jag har i alla fall haft en asbra helg!!!!



Kommentarer
Postat av: Bella

Jag hade också en asbra helg!!! <3

2011-07-05 @ 19:08:40
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0