bästa nyåret

okej, nu kör vi bildbomb och resumé från nyår. Vi var den bästa trion lätt, jag, carolin och johanna.
vi hann med:
  • 2 rättersmiddag hos mig där vi spelade och drack.
  • fest 1 hos ponta
  • mellanlandning och 12 slaget hos linda
  • fest 2 hos benny, pgs kompis.
litet kortare stop utanför maneza kom jag på också! hemgången vet jag inte när de blev men ringde taxi vid 5 iaf! haha!

(mellan 6-9 ungefär var jag på akuten med en fin vän mer tänker jag inte skriva här.. tror ingen av dom inblandade vill det.)

bortsätt från de jag skrev sist så hade jag det bästa nyåret någonsin. allt var på topp! vi var impulsiva och jag var så jävla full! helt underbart. jag har nästan aldrig roligt på nyår så tacktack mina fina vänner som gjorde mitt nyår helt bäst! <3


asgod förrätt! allt var asgott!



johanniiis

kortspeel

shots

snyggingar på g till första festen

bästa c och b!

systrarna edenfeldt

dans!



pass the mustard! äckligt!

muuuuums!

fina tofflor!

fyllebild

vi efter tolvslaget



chill på toan

fylleemmaaa





min snygging

haha!

seriösa



ny fest helt plötsligt!

snygging i morgonrock



lekte dj ett tag!

ett urval av dom bilderna som togs ;)


haha :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0