tankspridd

nu har jag diskat, dagens jobbigaste uppgift! har inte ätit något alls idag. inte bra! eller jag och frida var ju på donken på lunchen, mums, men de är ju inte mkt och hänga i julgranen efter någon timma! ääh får äta mat imorgon istället! jag är liksom inte matsugen när jag är nere och efter jag pratat med mamma så tjöt jag lite eftersom vi pratade om mindre roliga saker... vill egentligen tjuta varje dag över det men de räcker med att tänka på det varje dag, för de gör jag.. men vad kan jag göra åt saken, ingenting..


jag har iaf fått utskällning för att jag inte tränade idag och de var jag värd. jag bad ju om det så de var bra. tror de börjar bli ombytta roller i min PTkarriär! men de tar jag igen, här är de jag som ska skälla och inte bli utskälld:)


nää nu ska jag nog lägga mig i sängen strax.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0