runaway

tjurigheten fortsätter.. tror de är lite alla möjliga faktorer som har lett till en tjurig vecka. blir arg på mig själv när jag är såhär. onödig energi!

de är tur att jag har världens bästa vän som kan pigga upp mig, så efter ett långt och glatt samtal med henne så känner jag mig lite gladare och att jag känner att jag har lite roliga saker att se fram emot! <3


och så lite snus på de! i helgen blir de ny film hahah!


seg dag på jobbet iaf, har varit så lugnt den här veckan så dom sista timmarna har de krypit lite i mig eftersom de inte finns så mkt att göra, men de är bara och njuta så länge men kan!

imorgon klockan 16.30 tar jag helg och de längtar jag grymt mkt efter!
på schemat för helgen står: solning, mys, frisör, fest och slappa! bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0