om en minut om en sekund



mmm, världens bästa lunch idag! smörgåstårta från smörgåsshoppen i ringarum. lina var så snäll och fixade det. sista helgen med GN och vi lyxade till det. känns bra.

nu har jag varit vuxen i några timmar också storhandlat och betalat räkningarna, så nu behöver jag inte vara vuxen mera för ikväll. känns bra och ha de gjort i alla fall. glömde mjölken bara?! hur man nu glömmer den.. jag som dricker oboy varje dag.


nu ska jag gå till carolin och smida planer. hon är en riktig sjukling idag så får sitta lååångt ifrån henne :)

puss påer!

Kommentarer
Postat av: C

Haha! Hörredu, du låg ju på axeln så tyckte du var rätt närgången! :D



ÄLSKAR att smida planer! Nu kör vi bästa!



<3<3

2011-02-26 @ 23:24:11
URL: http://carollins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0