no exercise today

nae de blev icke någon box idag, jag som hade längtat! tråkigt. eftersom jag var så inställd på box så var jag inte sugen på att köra något annat så tappade lite motivation och hoppade träning och degade i soffan istället.. jag tycker de är så tråkigt att de aldrig är någon som kan köra box med mig, jag önskar verkligen att man kunde gå själv på passet! men jag vill inte gå utan partner för då vet man aldrig vem man får köra med och de känns inte så bekvämt att köra med en främling då de är jääävligt jobbigt! kan göra de en stund men helst inte ett helt pass.

jag har kört box en gång sen vårschemat kom och de känns sådär faktiskt. men men man kan inte få allt!

(SANDRA DIN TRÄNINGSNARKOMAN KOM HEM!)




nu ska jag gå till ica och handla smör och mjölk. Har ingen motivation till att laga mat heller så får se hur de blir med den biten.


pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Josefin

heej .. jag kör box på måndagar alltid :) häng med mig :) kram ( jossan

2011-02-16 @ 22:23:32
Postat av: emma

hehe jaa skulle va skoj men vi tränar ju inte på samma gym tyvärr! :/ jag kör ju på nordic club :)

2011-02-19 @ 11:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0