hands up



nu är hon i norge igen, bästa bellus! hann träffa henne någolunda ordentligt eftersom jag fick hela 2 dagar med henne! helt klart asbra! plockade mina ögonbryn gjorde hon också så nu längtar jag till påsk då hon gör de igen ;) saknar dig redan, men de går fort till påsk <3


idag var jag ledig och hann med spinning, träffa söta bebisen vilde och så linda, carolin och lisa. och lisa var jättesnäll och skjussade hem mig ikväll igen!

nu ska jag somna till en film, imorgon är de jobb igen.


sen vill jag bara flika in med att jag har världens bästa pappa <3

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh snygg bild! :D Saknar dig med, men som sagt tiden går fort. Om du vill slippa telenor så såg jag att max ska öppna här mitt i oslo, de söker 50 st ; ) Bikbok hade också flera lediga tjänster!

2011-02-02 @ 19:28:55
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0