we'll be alright

dagen gick ganska fort trots min enorma trötthet! och det var skapligt lugnt så behöve inte stressa så mycket på jobbet idag. när camilla, vår TL, kom till jobbet så fick vi hembakade bullar och lussebullar, bästa camilla! så himla gott! lite lyx sådär på en tisdag :)

nu är jag äntligen hemma och ska inte göra något speciellt, försöka beställa lite kort kanske och smink annars bara chilligrill! ska se DH klockan 9 tänkte jag.

pontus blev lycklig för detta och ville visa sin glädje på bild:

en annan sak är att jag är sjukt sugen på att gå ner i källaren och hämta mitt keyboard och friska upp minnet, har inte spelat på flera år tror jag men har haft det i tankarna i några veckor nu. men jag är rädd att jag tar upp det, spelar några gånger och tröttnar. men jag vill ju så gärna :) vi får se om jag orkar ta tag i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0