sa någon nått om övertid

okej, nu är jag girig igen. kommer in på jobbet och det första jag får höra är "lägg till 10 timmar övertid så får du denna gång 1000 kr i bonus." om det satte igång mina tankar, giriga jag. självklart la jag direkt upp en plan på 10 timmar och gick och fixade det. så nu kör vi även denna vecka. tog 1 vecka ledigt från övertiden men nu ses vi igen imorgon. men jag vet ju att jag kan sola gott i thailand då!

så nu ska jag höja musiken och laga mat, broccoligratäng! mm mm mmm! och sen så kommer det bildregn!

Kommentarer
Postat av: C

BILDEEEEEEEER!!! NUNUNU!!! Herregud vad jag fotade där i slutet.... :D Men tur är väl att det var jag som höll i kameran då kan ju inte jag vara med på så många bilder. haha! :)

2011-12-05 @ 20:27:20
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: lisa.

tack själv goding! hade verkligen hur kul som helst! :) och du, jag förstår dej angående städningen. haha, vill inte ens tänka på hur det såg ut! ;)

2011-12-05 @ 21:30:37
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0