min jul

hallå på er! har ni haft en bra jul?!
min jul var hur mysig som helst ute hos pappa :) massa gott åt vi också! julaftonskvällen bytte jag och H klappar också.
juldagen spenderades hos bästa syster där vi åt gott, bytte juklappar och självklart massa bus med min bebis! och så vill jag att bebis nummer 2 ska komma snart! men du får inte komma ut när jag är i Thailand! men jag längtar massor efter dig! ♥
på kvällen begav jag mig till viken där det var massa fina människor och mina älskade tjejer. vi festade hos Lisa och sen blev det dans på davidssons.
annandagen vad jag äckligt bakis och körde jobb 15-00. Emelia och jag hade 50 pers i kö hela kvällen, askul!

min julhelg lite kortfattat, ska snart lägga in bilder för juldagen tänkte jag :) några roliga blev det!
tack alla som gjorde min jul till den bästa som alltid

veckan har gått åt till massa jobb såklart och idag var min enda lediga dag. den spenaderade jag med frukost/lunch på brödernas med fina Emelia och efter en stund joinade även bästis. E åkte till jobbet och då gick jag och carolin en sväng på stan. Kom hem med ett par svarta tjocka tights, blå klänning, marscara samt 2 solkrämer (rea på kicks!)
sen jag kom hem har jag slappat och städat så nu börjar jag tycka om mitt hem igen :) ska snart börja förbereda lite mat inför morgondagen för då är det nyår och det börjar då med en trerätters middag med världens bästa mamma och sen drar jag och jobbar 17-00. och seeen dååååå.... hem eller fest?! vi får se!

bjuder på den klassiska, jag somnar alltid till kalle anka bilden!

Kommentarer
Postat av: C

Skynda skynda med att lägga upp roliga bilder! Jag behöver underhållas på jobbet!

Eller skicka ett klipp på mirrors!? :D hahah!



PUSS!

2011-12-30 @ 19:36:53
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0