luciadagen

ekooo vare här! jaa de har varit ganska fullt upp så har inte blivit något här. fredagsfikat verkade i alla fall uppskattat och den här fredagen hoppar vi det då vi får julbord och grejer, ska bli riktigt gott!!

helgen gick till massor av jobb, tog ju massa övertid ni vet. men lördagskvällen käkade jag och myste först med systrarna berg johansson och världens sötaste vilde :) riktigt mysigt! och sen gick jag till H och såg på film, cowboys vs. aliens, njaaa men helt okej.

igår var det måndag igen och dags för det vanliga måndagsjobbet, började 8 och efter jobbet blev det underbar träning, core och afro. älskart! när jag gick därifrån ville jag bara vända om och köra ett till afropss, så kul tycker jag det är!

vi får se om jag hinner med ett BPpass idag för nu ska jag nämligen göra mig klar för först ska jag och mami iväg och shoppa lite julklappar och sen hörrni så ska vi till lieas dagis och se på hennes lucia :) såååå mysigt det ska bli!! förra året vågade hon inte gå med i tåget, få se vad skruttungen känner iår :) sötgötan blir lite blyg!

nu har jag slappat hela dagen, har varit en asbra ledig dag som fortsätter att vara asbra!
pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0