love weekends

helgen har varit underbar! åkte hem runt 2 från malin och tog bussen in till stan där jag mötte upp min fina carolin, som jag saknat henne! vi gick lite ärenden på stan och myste runt. sen gick vi hem till henne och packade ihop saker för att bege hos till mig där vi lagade mat och gjorde oss redo för kvällen.

sen ramlade tjej efter tjej in och sedan även några grabbar och det blev en himla bra förfest som jag hade himla roligt på. ni är för underbera mina vänner! sen drog vi till karate där jag dansade förfullt och fick både bilder och filmer på bästa marcus price & carli, jag älskar dom!

vid 3 var det dags att vingla hemåt och jag somnade omgående, önskar dock att jag ätit något då jag mådde lite illa dange efter. men som vanligt på söndagar hängde jag hos h, han bjöd på burger & co. han är så himla bäst ibland! och sedan degade vi hela dagen och sov till och från.

vid 8 gick jag hemåt och städade undan lefter förfesten och sen låg jag i sängen med datorn tills jag somnade.

här får ni ett smakprov från lördagen, mera och värre bilder kommer senare!


Kommentarer
Postat av: ANne

Vill jag verkligen se dem bilderna?! Tror inte de!! ;)

2011-12-05 @ 13:13:17
Postat av: Bella

Men jag vill se!!!! :D

2011-12-05 @ 17:47:29
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0