ingen träning idag inte

idag hoppade jag över träningen för har knappt kunnat gå! och det var tänkt BP idag men benen vill knappt gå så fick avvakta kände jag, blir spinning på söndag iaf! så de så!

istället sov jag en stund när jag kom hem och sen dess har jag pysslat i hemmet och lyssnat på musik, himla skönt faktiskt. har bl a gjort något så äckligt som att rensa håret i badkaret... det är ju bara mitt hår och jag fäller ju som en jag vet inte vad så det var lite stopp nästan. men nu rinner vattnet fint igen!

nu ska jag ta en snabbisdusch och sen sova. imorgon väntar en trevlig dag! först julbord på jobbet så man slipper ta med matlåda och om Emelias feber vill bort så blir det en sväng på stan efter jobbet och sen hem och göra sig redo, annars får jag gå själv :( dumma feber! och sen vid 18-19 ramlar massa finare chattare in hos mig så ska vi förfesta lite innan vi går vidare till festen där vi ska vara resten av kvällen! tror det blir en bra kväll!
'
sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0