fredagsmys såklart

nu har jag precis krypit ner under täcket. har haft en helmysig kväll hemma hos min fina syster. när jag kom dit blev det massa god tacos och sen har vi myst i soffan hela kvällen. mami åkte hem någongång efter idol.

ska bli skönt och få sova nu, egentligen skulle jag ju jobbat till 00 idag med men bästa Calle fixa dagspass!

imorgon väntar en rolig dag med först massa bus med liea och sen ska jag äntligen träffa min fina Carolin! dom jag saknat henne. och sen på kvällen blir det fest med massa fina vänner och karateklubben, kommer bli fett!

sov gott snyggingar och hoppas ni har fått en lika bra start på helgen som mig :)

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0