baka vare jaa

heeeeeeej! grym träningsvärk i ryggen idag! dumma pontus var elak och tröck massor, buuhuu..

nu är jobbet klart för idag och jag tänkte laga lite mat men nu har jag fått på mig uppdrag fredagsfika imorgon så blir en mix av mat och baka. huh! men vad gör man inte för sin kollegor! får se vad jag hittar på, ska springa bort till ica strax tänkte jag.

och nu ringde min frisör precis, buuhuuuuu igen min tid blir flyttad från den 13 till den 21 pga av att hennes sonär sjuk. synd! men vi får hoppas han kryar på sig så blir jag fin då istället!

så det blir ica, sen ska jag hoppa i sköna kläder, dra på asbra musik och köra järnet i köket!

pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0