årets sista månad

AHHHHHH, jag vill bara skrika ut av glädje för att jag är så glad att om 8 veckor åker jag till thailand! det kommer bli så underbart! det kommer bli bäst! i 4 veckor ska jag njuta varje dag och glömma allt med jobb, chatt och mobiltelefoner!

men idag har jag faktiskt dammsugit och skurat, lite julfint sådär! känns bra och nu ska jag göra mig redo för sista 00 kvällen för denna vecka. imorgon kör vi 11-18, kommer bli tufft att komma upp! men på kvällen kommer det blir mys, ska hem till syster och sova där så lär bli massa bus med min skrutt och inte lär det bli sovmorgon, men det gör mig aboslut ingenting :) ska bli såå skönt med en tvådagars ledighet för en gångs skull!

och idag är det första december, ingen snö så långt ögat når. måste säga att jag längtar lite samtidigt som jag vet att så fort det bli slask så kommer jag gnäll massor. men jag älskar juletider ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0