i act an animal

äntligen underbart väder igen! älskar den underbara solen! satt ute hela lunchen och tog åt mig så mycket som möjligt! har ju som sagt börjat jobba igen och idag gick de bra, var väldigt lugnt. asskönt!
efter jobbet hoppade jag in på din sko och råkade få med mig ett par skor hem. ojdå! nää men jag har kikat efter den här modellen jättelänge så blev himla glad att jag köpte dom äntligen. kommer användas flitigt från och med nu!


helgen har varit asbra!
fredagskvällen spenderades med H, vi hyrde film och käkade massa gott!

lördagen hjälpte jag Carolin att städa i hennes gamla lägenhet plus att jag plockade upp och styrde lite i hennes nya, sen deckade vi skönt i sängen!
kvällen kom och de var bara och göra sig redo för mitt älskade djungeklubben! jag, anne och carolin körde förfest här hemma och sedan drog vi dit och dansade loss, jag älskar djungelklubben! jag hade så himla roligt! och de är alltid så himla skönt folk där.
Gnucci Banana uppträdde ju också. FETT! hon är ju bara såå skön! dansade mig ännu svettigare!
kvällen avslutade med en traditionell vinkning på bron, haha! sen blev de käk på donken där en 40+ ville ha hjälp av anne att ladda ner appar, gick sådär! sen satte vi oss på asfalten mitt på gatan och prata skit med erik. sen fick jag äntligen decka i min säng!

bakissöndag blev de med sjukt mkt huvudvärk, istället för att dö i sängen dog jag i solen eftersom de var så fint väder och jag ville passa på! sen kom anne och kicki förbi, vi skulle åkt till ikea men så blev inte fallet så blev ett dopp istället, började regna men vad gör de när man ska bli blöt ändå!


GNUCCI BANANA! GRYMMAST!!
nu inväntar jag bästa bella och lisa!

Kommentarer
Postat av: Anne

Varför är jag snygg på ALLA bilder?

2011-08-02 @ 18:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0