heart skipped a beat

idag är det den 25e, dagen som dom flesta väntar på varje månad nämligen löningsdagen! japp in på kontot på lönen och inte får man vara glad över beloppet länge då alla dessa underbara räkningar ska betalas! första gången på länge jag inte hade massa onödiga fakturor som någon från hm eller sånt där skoj.

har köpt endast det jag behövde och det var ett par snygga jeans som jag kommer använda massor, en fin halsduk som jag kommer använda massor alltså är dessa 2 saker något jag behövde. Var i stort behov av nya byxor! sen blev de även mascara och spray men de får man när man behöver! är man tjej så är man!


tänkte ta de lite lugnt nu för sen blir de ut och springa med Carolin och efteråt ska jag laga mat så magen blir glad när den ska sova och så jag har lunchlåda imorgon. de är fredag imorgon hörrni?! funderar på att ta extrapass på lördag 7-11, då kan man gå hem och sova igen sen.

Kommentarer
Postat av: C

Ta ett extrapass! det har ju jag gjort! Nu jävlar ska vi tjäna pengar! haha!

2011-08-25 @ 20:02:16
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0