don't stop the party

GODMORGON!
trodde jag skulle duscha imorse så gick alldeles för tidigt, men mitt hår kändes så bra när jag tänkte efter så orkade inte duscha av det. skönt och få dega lite!

idag kör vi jobb 8-13.30. Längtar till tisdag (som ingen annan gör) för då får jag vara ledig :) jobbar hela helgen men de hindar mig inte från lite inflyttningsfest på lördag hos lina sandberg, ska bli jätteskoj! föresten var jag ju ute i onsdags och så himla roligt de vaaar! förfest hemma hos alexandra och bengan där jag fick ett jättefint armband i födelsedagspresent, tack finisar! sen kom carolin och elin efter en stund och erik var med men han var nykter så vi fick skjuss ner, bästa!

massa roligt folk och massa dans med mina fina tjejer! puss på er!

näää om 5 äre dags och gå till bussen, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0