andas sunt med förnuft och släpper taget och kliver, att förstöra för sig själv är det enklaste i livet

hej, nu ligger jag i min säng. en fredag klockan 22 och det är augustifest. men vet ni, jag jobbar imorgon 8.45 så här har vi en duktig emma som inte är ute och dricker sig full en fredag, nähäni! (de ska jag göra imorgon)

jobbet gick fort så de var skönt, hade dock inget paraply med mig och de spöregnade när jag slutade så var lagom blöt när jag kom hem...

men jag var inte sur för det, bytte om och torkade håret och traskade ner till hoggabogga, självklart var de uppehåll då när jag hade paraply.. vi käkade mumsig taco och så på pirates 4, helt okej men kändes lite uttjatat nu. efter filmen så skulle han spela sitt spel så jag hängde kvar ett tag och kollade på tv, roligare med sällskap i alla fall ju och nu är jag heeemmaaaaaa. kul vaaa?

imorgon är de inflyttningsfest hos sampis som jag har nämnt tror jag, ska bli riktigt roligt! så efter jobbet blir de powernap och sen tagga tiiiilll! vi kommer ha skitkul och sen går vi ut och dansar järnet!


några onsdagar sen, fulla tjejer på toan!

en annan sak är att jag längtar till nästa vecka, då ska jag ut till pappa och plocka massa kantareller! ååh mums! då blir de mackor, sås och annat gott kan jag lova! MALIN, när har du tid nästa vecka om du ska med? jag slutar 15.30 hela veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0