in oslo


hallå hörrni! här sitter jag i oslo i bellas säng och har solen skinandes in i rummet. underbart! igår vid 15 börjar min resa hit och jag kom inte hit förän 23.. skulle egentligen varit framme 21.40 typ men nähädå. började med försening i katrinaholm där jag bytte tåg. tåget var försenat pga elfel i sthlm. men cirka 45 min försenat blev de så satt typ 1½ timma och glodde på stationen. sen var vi på g men hade typ 100 stopp pga mötande tåg vilket gjorde att vi blev ytterligare lite sena. men vi 23 som sagt var jag äntligen framme och blev överlycklig när jag såg bella och susanna stå där väntandes på mig :)

nu är bäll och jobbar och jag har bara latat mig hela dagen och sett på gårdagens bb, måste ju hålla sig uppdaterad på det trots att man är på äventyr! ska strax göra mig redo och ge mig ut på oslos gator och försöka hitta bella jobb. vet att jag ska ta trikken och gå på där vi gick av igår och att de är 6 hållplatser jag ska åka. går säkert asbra!

ikväll blir de tacos och fest! :D



ha en asbra helg där hemma, de ska jag ha!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emelie Örtegren

Nämen! Vad händer och fötter! Är du här och hälsar på? :) Hur länge då?

2011-04-09 @ 00:11:21
URL: http://wecanbreathinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0